Un
motiv pentru a merge la cumpărături este deja o bagatelă pentru femeia modernă
de astăzi. Este de ajuns să fie... sărbătoarea rândunicii, ziua bărbatului,
ziua mondiala a zâmbetului sau alte serbări şi ocazii mai mult sau mai puţin
semnificative. Şi, atenţie, o spune, fără urmă de remuşcare, o femeie!
În
această perioadă însă, doamnelor, avem motive serioase să cutreierăm
magazinele. Vine Paştele şi - nu-i aşa? - trebuie să facem pregătiri. Ei bine,
nu toate ne gândim mai întâi la ouă, cozonaci, aluaturi şi mese pline. Vine şi
rândul lor, dar parcă nu sunt chiar în prim plan. Şi dacă am încerca să
cosmetizăm situaţia, există studii care ne... trădează adevăratele intenţii.
Pe
primul plan tronează... tot ce ţine de aspectul fizic. Doar de mici am prins
"moda" rochiţă şi pantofiori noi de Paşte, şi acum nu e cazul să
"virusăm" tradiţia.
Aşadar,
un studiu arată că cele mai vizitate magazine online, de către femei, sunt cele
de îmbrăcăminte, încălţăminte şi produse cosmetice. Pe locul al doilea, s-ar
situa saloanele de înfrumuseţare.
La
capitolul cadouri, Iepuraşul are mult de alergat. Telefoanele, tabletele,
laptopurile ori jucăriile de ultimă generaţie sunt pe listele celor mai mulţi
dintre copii. Iar în vizită la rude, se poartă acum coşul cu dulciuri sau cu
produse tradiţionale. Nu în ultimul rând, în această perioadă, mini-vacanţele
reprezintă o altă variantă de cadou pentru întreaga familie. Şi, în general,
cele care orchestrează totul sunt tot femeile! Iar bugetul mediu alocat pentru
o escapadă la Praga, Roma sau Lisabona este de 280 de euro.
Promoţii
să fie, că energie avem. Doamnelor, fir întins... la pescuit oferte!
Articol
de Alma B
Sursa:
Agerpres
News.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu